
Activităţi
- Activitatea 1.- Instituirea şi utilizarea unor pachete integrate de măsuri de asistenţa educațională şi sprijin financiar
- Activitatea 2. - Perfecționarea profesională specializată pentru personalul didactic din învățământul terțiar universitar şi non-universitar organizat în cadrul instituțiilor de învățământ superior acreditate
- Activitatea 3. - Realizarea de schimburi de experiență şi diseminarea de bune practici
- Activitatea 4. - Crearea unui program transversal (6 oferte educaționale/cursuri complementare) corelat cu nevoile pieței muncii din sectoarele economice/ domeniile identificate prin SNC si SNCDI
- Activitatea 5. - Înființarea şi pilotarea a două programe de studii din învățământul terțiar non-universitar organizat în cadrul unei instituții de învăţământ superior acreditate
- Activitatea 6. - Managementul proiectului
- Activitatea 7. - Informare şi publicitate
Subactivităţi
A.1.1. Campanie de promovare a ofertei educaţionale specifice învăţământului terţiar non-universitar, organizat în cadrul instituţiilor de învăţământ superior acreditate, adresată grupurilor vulnerabile, cu accent pe populaţia rromă, cei din mediul rural şi cursanţii/ studenţii netradiţionali |
A.1.2. Organizarea de parteneriate cu parteneri sociali din medii publice şi private (potenţiali angajatori) |
A.1.3. Organizarea a 4 workshop-uri ”Şcoala motivaţională” cu parteneri sociali din medii publice şi private (potenţiali angajatori) pentru 75 participanţi (40 cursanţi, 15 cadre didactice, 20 potenţiali angajatori) |
A.1.4. Acordarea de sprijin financiar cursanţilor înmatriculaţi în primul an într-un program de studii din cadrul învăţământului terţiar non-universitar înfiinţat prin proiect |
A.1.5. Organizarea şi furnizarea pachetelor integrate de măsuri de asistenţă educaţională (consiliere academică, orientare în carieră) |
A.1.6. Organizarea de stagii de practică la angajator cu studenţi şi cadre didactice |
A.1.7. Monitorizarea situaţiei cursanţilor care au primit sprijin financiar şi asistenţă educaţională |
A.2.1. Organizarea programelor postuniversitare de formare/specializare/perfecţionare a competenţelor didactice |
A.2.2.Organizarea programului postuniversitar de formare/specializare/perfecţionare pentru personalul didactic din învăţământul terţiar non-universitar |
A.3.1. Organizarea a 4 workshop-uri (câte unul la fiecare partener) în vederea promovării modelelor de succes dezvoltate de fiecare partener |
A.4.1.Dezvoltarea şi furnizarea programului transversal - oferte educaţionale/cursuri complementare aplicative Lider de parteneriat: Gândire critică, Mediu şi schimbari climatice Partener 2: Sănătate, Tehnologia informaţiilor şi a comunicaţiilor Partenerul 3: Antreprenoriat, Dezvoltarea competenţelor socio-emoţionale |
|||
A.4.2. Organizarea de parteneriate cu parteneri sociali - potenţiali angajatori din medii publice şi private şi dezvoltarea lor în cadrul a 12 workshop-uri ”Şcoala motivaţională”A.4.3. Organizarea de studii de inserţie profesională a absolvenţilor
|
A.4.4. Organizarea de stagii de practică la angajator cu studenţi şi cadre didactice |
A.4.5. Furnizarea orientării, consilierii academice şi profesionale pentru studenţi |
|
A.5.1. Infiinţarea şi autorizarea a două programe de studii din învăţământul terţiar non-universitar în cadrul unei instituţii de învatamânt superior acreditate. |
A.5.2. Pilotarea celor doua programe de studii din învăţământul terţiar nonuniversitar organizate în cadrul instituţiilor de învatamânt superior acreditate. |
A.5.3. Organizarea studiului de inserţie profesională a absolvenţilor programelor de învăţământ terţiar non-universitar |
A.6.1. Organizarea echipei de proiect (management si implementare) |
A.6.2. Elaborarea şi implementarea procedurilor de management |
A.6.3. Dezvoltarea managementului riscului şi elaborarea/implementarea Planului de Management al riscurilor |
A.6.4. Organizarea procedurilor de achiziţii publice |
A.6.5. Organizarea monitorizării şi raportării |
A.6.6. Decontarea cheltuielilor indirecte pe baza de rată forfetară |
A.7.1. Elaborarea elementelor de informare şi publicitate |
A.7.2. Elaborarea de comunicate de presă în format tipărit şi electronic |
A.7.3. Asigurarea vizibilităţii proiectului prin afişarea unor bannere la sediile de implementare a proiectului |
A.7.4. Asigurarea informării pentru 400 participanți din cadrul proiectului cu privire la sprijinul acordat prin FSE/ILMT în cadrul a 8 sesiuni de informare |