Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020

Activităţi

  • Activitatea 1.- Instituirea şi utilizarea unor pachete integrate de măsuri de asistenţa educațională şi sprijin financiar
  • Activitatea 2. - Perfecționarea profesională specializată pentru personalul didactic din învățământul terțiar universitar şi non-universitar organizat în cadrul instituțiilor de învățământ superior acreditate
  • Activitatea 3. - Realizarea de schimburi de experiență şi diseminarea de bune practici
  • Activitatea 4. - Crearea unui program transversal (6 oferte educaționale/cursuri complementare) corelat cu nevoile pieței muncii din sectoarele economice/ domeniile identificate prin SNC si SNCDI
  • Activitatea 5. - Înființarea şi pilotarea a două programe de studii din învățământul terțiar non-universitar organizat în cadrul unei instituții de învăţământ superior acreditate
  • Activitatea 6. - Managementul proiectului
  • Activitatea 7. - Informare şi publicitate

Subactivităţi


A.1. Instituirea şi utilizarea unor pachete integrate de măsuri de asistenţa educațională şi sprijin financiar
A.1.1. Campanie de promovare a ofertei educaţionale specifice învăţământului terţiar non-universitar, organizat în cadrul instituţiilor de învăţământ superior acreditate, adresată grupurilor vulnerabile, cu accent pe populaţia rromă, cei din mediul rural şi cursanţii/ studenţii netradiţionali
A.1.2. Organizarea de parteneriate cu parteneri sociali din medii publice şi private (potenţiali angajatori)
A.1.3. Organizarea a 4 workshop-uri ”Şcoala motivaţională” cu parteneri sociali din medii publice şi private (potenţiali angajatori) pentru 75 participanţi (40 cursanţi, 15 cadre didactice, 20 potenţiali angajatori)
A.1.4. Acordarea de sprijin financiar cursanţilor înmatriculaţi în primul an într-un program de studii din cadrul învăţământului terţiar non-universitar înfiinţat prin proiect
A.1.5. Organizarea şi furnizarea pachetelor integrate de măsuri de asistenţă educaţională (consiliere academică, orientare în carieră)
A.1.6. Organizarea de stagii de practică la angajator cu studenţi şi cadre didactice
A.1.7. Monitorizarea situaţiei cursanţilor care au primit sprijin financiar şi asistenţă educaţională

A.2. Perfecționarea profesională specializată pentru personalul didactic din învățământul terțiar universitar şi non-universitar organizat în cadrul instituțiilor de învățământ superior acreditate
A.2.1. Organizarea programelor postuniversitare de formare/specializare/perfecţionare a competenţelor didactice
A.2.2.Organizarea programului postuniversitar de formare/specializare/perfecţionare pentru personalul didactic din învăţământul terţiar non-universitar

A.3. Realizarea de schimburi de experiență şi diseminarea de bune practici
A.3.1. Organizarea a 4 workshop-uri (câte unul la fiecare partener) în vederea promovării modelelor de succes dezvoltate de fiecare partener

A.4. Crearea unui program transversal (6 oferte educaționale/cursuri complementare) corelat cu nevoile pieței muncii din sectoarele economice/ domeniile identificate prin SNC si SNCDI
A.4.1.Dezvoltarea şi furnizarea programului transversal - oferte educaţionale/cursuri complementare aplicative
Lider de parteneriat: Gândire critică, Mediu şi schimbari climatice
Partener 2: Sănătate, Tehnologia informaţiilor şi a comunicaţiilor
Partenerul 3: Antreprenoriat, Dezvoltarea competenţelor socio-emoţionale
A.4.2. Organizarea de parteneriate cu parteneri sociali - potenţiali angajatori din medii publice şi private şi dezvoltarea lor în cadrul a 12 workshop-uri ”Şcoala motivaţională”
  • Metodologie Facultatea de Sociologie şi Psihologie (Universitatea de Vest din Timişoara)
  • Metodologie Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor (Universitatea de Vest din Timişoara)
  • A.4.3. Organizarea de studii de inserţie profesională a absolvenţilor
    A.4.4. Organizarea de stagii de practică la angajator cu studenţi şi cadre didactice
    A.4.5. Furnizarea orientării, consilierii academice şi profesionale pentru studenţi

    A.5. Înființarea şi pilotarea a două programe de studii din învățământul terțiar non-universitar organizat în cadrul unei instituții de învăţământ superior acreditate
    A.5.1. Infiinţarea şi autorizarea a două programe de studii din învăţământul terţiar non-universitar în cadrul unei instituţii de învatamânt superior acreditate.
    A.5.2. Pilotarea celor doua programe de studii din învăţământul terţiar nonuniversitar organizate în cadrul instituţiilor de învatamânt superior acreditate.
    A.5.3. Organizarea studiului de inserţie profesională a absolvenţilor programelor de învăţământ terţiar non-universitar

    A.6. Managementul proiectului
    A.6.1. Organizarea echipei de proiect (management si implementare)
    A.6.2. Elaborarea şi implementarea procedurilor de management
  • PROCEDURĂ COMUNICARE
  • PROCEDURĂ DOCUMENTARE, MONITORIZARE ȘI EVALUARE
  • PROCEDURĂ SELECȚIE GRUPURI ȚINTĂ
  • PROCEDURĂ CIRCUITUL DOCUMENTELOR ÎN CADRUL PROIECTULUI
  • PROCEDURĂ ARHIVARE DOCUMENTE
  • PROCEDURĂ DE PROMOVARE A PRINCIPIULUI EGALITATE DE GEN ȘI ȘANSE
  • PROCEDURĂ DE PROMOVARE A PRINCIPIILOR DEZVOLTARE DURABILĂ ȘI PROTECȚIA MEDIULUI
  • A.6.3. Dezvoltarea managementului riscului şi elaborarea/implementarea Planului de Management al riscurilor
  • PLAN DE ACŢIUNI
  • PLANUL DE MANAGEMENT AL RISCURILOR
  • A.6.4. Organizarea procedurilor de achiziţii publice
    A.6.5. Organizarea monitorizării şi raportării
    A.6.6. Decontarea cheltuielilor indirecte pe baza de rată forfetară

    A.7. - Informare şi publicitate
    A.7.1. Elaborarea elementelor de informare şi publicitate
    A.7.2. Elaborarea de comunicate de presă în format tipărit şi electronic
    A.7.3. Asigurarea vizibilităţii proiectului prin afişarea unor bannere la sediile de implementare a proiectului
    A.7.4. Asigurarea informării pentru 400 participanți din cadrul proiectului cu privire la sprijinul acordat prin FSE/ILMT în cadrul a 8 sesiuni de informare